Vores løsninger

Den transportløsning du har brug for

’Forbindelsesofficerer’

Vi ved, at når vi er i tæt dialog med såvel eksportører som importører, sikres den optimale vej for varerne. Fastlagte processer sikrer kvalitet i forhold til segmenter og kundetyper, men det er vores mindset, når vi håndterer vognmænd, taler med Alberto på den italienske fabrik eller kører ud til Adriana på den spanske vingård, som skaber vores unikke set-up.

Vi kender markederne og skræddersyer præcis den transportløsning, en kunde har brug for. Vores informations flow sikrer, at kunden altid ved, hvor godset er undervejs, og mens uforudsete hændelser ikke kan undgås i vores branche, har vi som ’forbindelsesofficerer’ netværket på plads og finder altid en løsning.

For os er kundeservice at overgå vores kunders forventninger, og det er vores vision at have de mest tilfredse kunder i transportbranchen.

bane

Godstransport

En grøn og bæredygtig transportløsning med mulighed for stor lastevolumen.

Læs mere om Godstransport

bane

Banetransport

En grøn og bæredygtig transportløsning med mulighed for stor lastevolumen.

Læs mere om Banetransport

intermodal

Intermodal transport

Intermodal transport refererer til en transportmetode, hvor gods bliver flyttet ved hjælp af to eller flere forskellige transportformer

Læs mere om Intermodal transport

vej

Vejtransport - Godstransport med lastbil

Få en aldeles kundetilpasset transportløsning med fleksible leveringstider tilpasset dit behov.

Læs mere om Vejtransport - Godstransport med lastbil

logistik

Logistik

Vi kan indgå på mange forskellige måder i jeres forretning - vi finder en individuel og skræddersyet logistikløsning til jer afhængigt af jeres behov.

Læs mere om Logistik

port

Havneydelser

Med vores søsterselskab Jutlandia Terminal A/S har vi mulighed for at tilbyde komplet havneservice til skib, besætning mv.

Læs mere om Havneydelser

Ann Hansen
- Alice Butik
Vi har brugt Lauritzen som speditør i mange år og har været meget glade for dem.
Det er dejligt nemt at booke afhentninger, og er der nogle problemer/forsinkelser så får vi besked herom.

Overskuelige afgange, så det er nemt at se hvornår man kan forvente sine varer hjemme.

Personalet er altid venlige, glade og imødekommende ved henvendelser, så man bliver i godt humør af at snakke med dem.

Vi har prøvet andre speditører, men er altid vendt tilbage.
Johan Steffensen
- Steff Byg
I 25 år, hvis ikke mere, har Lauritzen kørt alt vores transport til Italien og har altid håndteret det til UG+.

Da vi er beliggende i samme by, har Lauritzen altid være gode til at komme forbi, hvis vi har manglet noget, hvilket også har medvirket til rigtig gode relationer virksomhederne iblandt.

Skulle det imod forventning ske at gods er forsinket eller glemt fra leverandørs side, er Lauritzen hurtige til at melde ud herom. Er der tilfælde hvor vi mangler gods i en fart, finder de også en løsning herpå. Informationer bliver altid videregivet. Det betyder meget for os.

Endvidere kører Lauritzen hvad vi har til Spanien, Norge og Sverige.

Lauritzen er for os ikke en leverandør men en samarbejdspartner.
Niels Hagelskjær
- Garant Holstebro
Garant Holstebro har nu i ca. 15 år, indkøbt fliser fra Italien og Spanien. I de 15 år har vi stort set kun brugt Lauritzen til at hente vores fliser. For os i Garant Holstebro, handler det om et slutprodukt i aller højeste kvalitet, og det vil også sige levering af vores produkter.
Det samarbejde som jeg nu personligt i de mange år har haft med Lauritzen, kan kun beskrives som fremragende. Jeg afsender ordre hver uge, og alle ordre behandles virkeligt professionelt. Hver sag som sendes, bliver besvaret med det samme. Hver sag som ligger ved pågældende fabrik, bliver behandlet til punkt og prikke, så vi hver gang får læsset vores vare til tiden, når de er klar, og som betyder at vi overholder alle vores leveringer. Skulle uheld opstå, evt. stop på godsbanen mm, så har jeg en mail eller et opkald fra kontoret omgående, så jeg altid kan give vores kunder en besked omkring en evt. ændring af leveringstidspunktet. Personligt må jeg må sige at jeg sjældent oplever så gennemført en arbejdsgang, som personalet udfører ved Lauritzen.
Fantastisk søde mennesker at tale og skrive med. Jeg kunne godt sætte nogle navne på, de ved nok hvem jeg mener, men jeg er sikker på at alle arbejder på lige fod.
- Speira
Samarbejdet i opstartsfasen er gået utrolig godt. Vi sætter stor pris på at det altid er de samme, der håndtere vores bookinger og de har styr på det. De holder os godt informeret.
Vi sætter endvidere pris på at det, så vidt muligt, er de samme chaufføre, der kommer ud til os igen og igen.
Sammenfattet ser vi at den service vi var vant til fra Lauritzen fra før, stadig er den samme. chaufførerne gør som de bliver bedt om / i overensstemmelse med vores HMS-krav, så vi er yderst tilfredse med opstarten.
John Knudsen
HL Keramik - Purchaser
Lauritzen løser alle vores opgaver vedrørende lastning af fliser i Italien. Deres opstilling er nok det bedste, vi har prøvet i alle de 45 år, vi har importeret fliser fra Italien. Vi har, siden skiftet til Lauritzen, oplevet en super service og levering. Jeg har anbefalet Lauritzen til andre og vil stadig gøre det, hvis nogen søger transportløsninger fra Italien.